Події останніх місяців навряд чи можна назвати сприятливими для розвитку бізнесу та для відкриття нових закладів. Але... в цьому й сила нашого народу, що ми, як птах-фенікс, відроджуємося з попелу. Деякі сфери бізнесу постраждали від військових дій більше, деякі менше. Щодо сфери барбершопів, то тут можна константувати такі тенденції:

  • заборона на виїзд чоловіків за межі України не залишила барбершопи без клієнтів та майстрів;
  • орендна плата знижена в переважній більшості випадків, що є важливою підтримкою бізнесу в такий непростий час;
  • міграція в межах України перерозподілила кількість клієнтів залежно від регіонів;
  • зниження рівня доходів населення має вплив, але незначною мірою.

Питання відкриття нового барбершопа чи розширення старого - питання виключно оцінки та прийняття ризиків, а також впевненості у своєму професіоналізмі як організатора, а також у своїй команді. Як кажуть “Take the risk or lose the chance”. Найчастіше непрості часи відкривають нові можливості: знижується конкуренція та постійні витрати, знаходяться цінні кадри, команда стає згуртованішою. Як правило, вижити і досягти успіху в кризові часи простіше невеликим підприємствам. Але все умовно, немає правил без винятків. Головне – вчасно розглянути нові можливості та не боятися їх використати. Ну і звичайно ж старанно працювати для добробуту своєї родини, своєї країни, щоб мати можливість допомогти тим, хто зараз потребує нашої допомоги та підтримки. Ми пережили багато криз, переживемо і цю. Нині йдеться не про великі доходи, а про мінімізацію втрат. І кожен бізнес, великий чи маленький, кожна людина на своєму місці робить свій внесок, роблячи те, що вміє робити, щоб наблизити нашу перемогу. А працююча економіка – важлива складова підтримки країни та ЗСУ.  Тож можемо? Робимо! Коли як не зараз?

Конкуренція серед Барбершопів
Конкуренція серед Барбершопів: методи оцінки конкурентів та конкуретної боротьби...
Сучасні реалії барбер індустрії в Україні
...
Barber
Barber Kreslo Trade - барбер кресла по лучшим ценам в Украине
read more ⟶