У цей непростий для всіх сфер бізнесу час уже трохи радує те, що Барбершопи знаходяться не в найгіршій ситуації і мають всі шанси гідно пережити цю кризу. Безумовно, з введенням карантинних заходів відвідуваність Барбершопов знизилася, але незначно. Люди може бути і стали трохи рідше стригтися, але вони не стрижуться самі і як і раніше користуються послугами Барбершопов.


Збільште години роботи


Тимчасові обмеження у вигляді карантину вихідного дня - так, безумовно це несподіваний удар по сфері послуг і дозвілля, але по-перше, це тимчасово, а по-друге, на відміну від ресторанного бізнесу, клієнт все ж знайде час і прийде до вас у будній день.


Що ви можете зробити в цій ситуації? Відповідь - збільшити робочий час Барбершопа. Так, ви не зможете працювати 24 години на добу, але його можна збільшити на 1-2 години вранці і ввечері. Це компенсує в якійсь мірі втрати від введених обмежень.


Збережіть зону комфорту

Оскільки Барбершоп - це не просто перукарня, і філософія цього закладу не просто потік клієнтів, а якийсь дозвілля і релакс. В епоху нестабільності і стресу ця філософія як ніколи актуальна. Адже приходячи в улюблений заклад чоловіки можуть розслабитися, забути про негативні моменти і зануритися в звичну атмосферу. І завдання Барбершопов зараз їм максимально в цьому допомогти і постаратися максимально забезпечити атмосферу релаксу і стабільності. Посадіть клієнта у зручний Барбер крісло, почастуєте його, як пригощали раніше, але з одноразового посуду, поговоріть про що щось хороше. Важливий момент - бесіди з майстром під час стрижки. Не секрет, що в цей час рівень негативу значно виріс і клієнти часто хочуть поговорити про те, що їх хвилює. Але по-перше, не дуже добре впливає на психологічну стабільність майстра, він не психолог і не повинен всіх лікувати, а по-друге порушує атмосферу Барбершопа. Проведіть бесіди з персоналом - ніякої політики і ніякого негативу, необхідно намагатися переводити теми на більш позитивні.

Маски

Безумовно, обов'язкове носіння масок не надто сприяє атмосфері релаксу. Але носити їх обов'язково і у перших, ми не можемо це змінити, а по-друге, необхідно забезпечити безпеку клієнтів і персоналу в вашому закладі і вжити всіх заходів щодо запобігання розповсюдженню Covid 19. Але завжди можна знайти оригінальне рішення - як наприклад замовити маски з фірмовим логотипом вашого барбершопа або кумедні маски, що підвищують настрій. Гумор допомагає подивитися на ситуацію з іншого. Тут головне не перестаратися))


 Знижки та акції


В умовах фінансової нестабільності, багато клієнтів намагаються мінімізувати свої витрати, і щоб не опинитися в числі таких мінімізацій - запропонуйте вашим клієнтам вигідні пропозиції і акції на вибір: як наприклад батько + син, знижки на ранкові стрижки і т.д. Важливий момент - діючих акцій повинно бути кілька одночасно, щоб ті кому важливо в цей час заощадити, могли вибрати відповідне для себе пропозицію.


 


Скоротити витрати


Що стосується зарплат і операційних витрат, то тут заощадити не вийде, так як прямопропорційна залежність витрат від виконаних робіт, а соотвественно і отриманих доходів. Йдеться постійних витратах, таких як оренда. Необхідно провести переговори з власником приміщення і обговорити знижку на оренду приміщення на час карантинних обмежень. У ситуації, що склалася багато власників з розумінням ставляться до такого прохання і йдуть на поступки.


 


Звичайно, без втрат прибутку з цієї кризи вийти не вийде, але завдання мінімум вистояти, зберегти бізнес і персонал. А максимум - зберегти дохід, стати креативніше, заслужити лояльність клієнтів і закласти фундамент на довгострокову перспективу.

БАРБЕРШОП КАК БИЗНЕС ИЛИ КАК ОТКРЫТЬ БАРБЕРШОП
Как открыть Барбершоп - пошаговая инструкция...
Дівчина-Барбер: 5 причин чому "ТАК"
...
Barber
Barber Kreslo Trade - барбер кресла по лучшим ценам в Украине
read more ⟶